2010/05/27

365 dagar sedan studenten

Studenterna börjar synas (och höras) i stan igen. Det är lite löjligt att jag tycker att de är så små när det bara är ett år sedan man själv var där. Ett år är inte någon särskilt lång tid. Vilken skräck och vilka förväntningar det var att förlora den stabilitet gymnasiet och klasskompisarna gav och trampa in i "det nya livet". Haha. Hade inte tänkt att bli så nostalgisk av mig, det är väl klart att saker och ting blir annorlunda. Vissa saker saknar man, andra inte.

I det nya livet har vi kommit på en ny tentaflykt. Idag gick vi (Jonathan, Anna, Andreas, jag, Daniel, Cocos och Christopher) på Liseberg och tittade på Mustasch och åkte upp i Lisebergstornet. Jag visste inte att jag var en sådan hårdrocksbrud när jag villigt ställde upp och "hoppade med händerna i luften".





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar